Morgon

Fan, jag vill sova. Det känns som om det är alldeles för tidigt för att vara uppe, men ska infinna mig på en frisörsalong om cirkus en timme så jag får ju skylla mig själv. Typ.

Jag har drömt hur mycket som helst i natt, ocha allt har vart jätte konstigt. Bland annat så drömde jag att jag och några fler vart jagade av nazister. Inga specifika personer, utan bara oidentifierbara nazister. Som alla för övrigt hade flyttat till Västerljung. Västerljung var deras nya högkvarter.  Det hela var mycket obehagligt och jag vakna klockan 5 med kaninpuls.

Nästa dröm kommer jag inte ihåg så mycket av. Bara att jag hade målat av van Goghs tavla Solroserna och att det var olagligt och att jag skulle få ett extremt långt fängelse-straff.


Det känns väldigt förvirrande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0