rubrik3

Aah, jag var jätte duktigt.


Oh shit! NU höll jag på att skita ner mig. Nån kom och lämna post, förmodligen kommunst propaganda som vanligt, och jag blir alltid lika jävla rädd när det börjar skrammla vid dörren. Herreguud. Jag är ju fan labil.


Jaa, det jag skulle säga innan min nära-döden-upplevelse var att jag har vart väldigt duktig idag. Var ju och simmade förut idag. 1 km vart det. Jag är stolt över mig själv. Att jag var helt slut i armarna efter behöver vi inte bry oss så mycket om. Det är faktiskt riktigt skönt att gå och simma.


Var och tog kort till körkortet sen. Varför blir jag ALLTID misslyckad på sånna kort? MItt passkort ser förjävligt ut, ser helt nerdrogad ut, typ som om jag har tagit herion eller nått. Sen är det kortet på leget där det är tvärtom, jag ser helt upp-speedad ut, snarare då extacy missbrukare. Det här kortet ser jag iaf inte ut som en issbrukare, utan bara korkad.
Inte så kul det heller.


Bakade muffins förut också. Gjorde kladdkaks muffins med dumle i. Dom smakar väldigt gott. ser dock inte riktigt ut som jag hade tänkt mig, dom flöt ut lite grann, typ.


Nu, middag. Lax, potatis och pluppsås.


Mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0