short-turn-memory-lost

Jag kom på nått jätte bra att blogga om, men nu har jag glömt bort vad det var. Det enda som jag kommer ihåg var att det var argt och feministikst. Sen är det tomt.


Förmodligen så har det nått att göra med dagens seminarium, vilket då som sagt handlade om Jane Eyre. Jag var duktigt och prata på om nått som förmodligen lät vettigt eftersom jag fick medhåll lite här och var runt om i klassrummet. Klapp på huvudet till mig.



Hade tänkt att hyra film idag, men hittade ingen som verkade bra nog. Några förslag? Hade först tänkt att se "Enternal sunshine of a spotless mind" för den säger alla är jätte bra osv. Det finns dock ett problem. Som är rätt stor. Jim Carrey. Jag hatar honom. Han är vidrig. Det plus, Kirsten Dunst som jag inte heller tycker om, inte efter jag såg "Mona-Lisas leende". Så det vart inte den filmen, hur bra folk än säger att den är. Kirsten Dunst klarar jag av, men jag vägrar Jim Carrey.


Nu ska jag läsa lite grann, som omväxlings skull. Har två romaner att läsa ut tills på fredag. Yeey!


mors.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0