SuperMario

Det här med att vara produktiv sket sig. Förvånande? Inte ett dugg.

Just nu ligger jag på vardagsrums golvet och kollar på Handbolls VM, Sverige vs. Kuwait, samt läser på Wikipedia om Taiwan. Det hela är mycket mycket intressant. Wikipedia is da shit. Det finns många väldigt intressanta artiklar. Ska nog börja läsa om ett land varje dag. Borde inte det bli kul? Det är som sagt Taiwan idag, får hitta nått skojjigt land att läsa om imorrn.

Jag, Andrea och Veronika spelade Nintendo 64 förut. Jävlar, vad jag är dålig. Jag förlorade, stort. Det är nästan tragiskt, så dålig är jag. Jag ch Hulda spelade alltid SuperMario när vi gick på dagis. Jag var lika dålig då som jag är nu. Eller man kanske säger att jag är lika dålig nu som jag var då. Jag har liksom bara en taktik. Det är att bara springa rak fram, så det brukar sluta med att jag dör rätt omgående. Nu var det inte vanliga SuperMario vi spela, utan nått annat som jag aldrig spelat förut, så vi kan ju säga att det var anledningen till att jag förlorade...

Handboll är tråååkigt.

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0