Tredje gången gillt?

Ska man försöka igen med detta bloggande? Det var 8 månader sen jag sist skrev ett inlägg, men tänker att nu är det ju nytt år, o ny plats (iaf de senaste 3 månaderna.)

Sitter här för mig själv i Uppsala, mina roomies är ute på nått bokrelaterat uppdrag, något som jag också borde vara. Har en bok som ska vara utläst tills på fredag, men efter att ha skumma 3 bokaffärer samt 1 bibliotek utan att ha hittat boken har jag gett upp för dagen. My quest ska fortsätta imorgon efter att jag har klippt av mig håret lite grann.

Fy fan, vad sugen jag blev på Kalaspuffar. Nyttigt as hell, men va fan, det är ju så gott. Finns det inte i små förpackningar, som typ russinpacket? Hum hum, det är nått att klura på.

Jag borde egentligen gå och göra nått produktivt, men har liksom inget att göra. Böckerna jag ska läsa finns ju inte. "Drottningens juvelsmycke" är den som jag har jagat i hela Uppsala för att hitta och sen "Brott och Straff" som jag har beställt från bibblan, och den har inte kommit än.  Aja, jag får väl glo på Skins eller Gilmore ist.

Nu kom en roomie hem, Veronika. Så ska vara lite social ett tag.

Mors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0