Trötter

Shit. Skulle gå och vila en stund när jag kom hem för hade så ont i magen. Det var väl runt 1, halv 2 snåret. Jag vakna nu av att mamma ringde. Vaknade och tänkte: Fan, jag vill inte gå upp. Skulle väl inte till skola idag.

Trodde det var tisdag så jag fatta inte varför jag hade ställt klockan. Sen kom jag på att det visst inte var Tisdag än.


Jag är all by myself just nu. Alla mina vänner har åkt hem så jag ska vara så  själv man bara kan bli hela veckan lång. Tycker faktiskt lite synd om mig. Jag kommer också bli lite lätt paraniod, förmodligen, runt läggdags. Väggarna i vårna lägenhet knakar alltid extra mycket när man är själv, och det är ju lite obehagligt.

Fan, vad jag aldrig skulle kunna bo själva. Förutom den biten att jag skulle vara en mycket psykiskt nedbruten varelse skulle jag nog också tråkas ut till döds.
Jag tycker det är så segt att inte ha någon att prata med. Så imorgon, när jag inte ska till skolan, kommer jag väl klättra på väggarna. På Torsdag, nästa "lediga" (jag sätter inom situations tecken för jag är knappast ledigt med all den läsning jag har att se fram emot.) dag kommer jag nog trycka ansiktet mot brevinkastet för att dra in brevbäraren i en trevlig disskution. Han kommer bli rädd (förståeligt) och ringa psyk så kommer jag få sitta där med tvångströja.

Nej, så långt behöver det kanske inte gå. Jag kan ju glo på film, så har jag ju iaf nånting att göra. Men det är lika bra att förutse värsta tänkbara sinario (stavas?) så kan jag iaf vara säker på att hur det n blir så kunde det alltid varait värre, och det är ju som en lite tröst i alla fall.


Jag har no idéer till middag ikväll. Jag orkar inte gå och handla för jag HATAR allt jävla snö-slask. Det är vidrigt. Så det får bli nånting vi redan har hemma. HA! Det känns som om kylskåpet kommer eka när jag öppnar det i jakt på mat. Vi  har massa konstigheter i kylskåpet, men fan ingen mat.

Jag får koka pasta helt enkelt.

Mmm, tasty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0