snygg granne perhaps?

Hm. Det bor en mycket, mycket snygg kille i närheten av tvättstugan. Och efter lite funderingar nu kom jag på att han borde bo i nån av lägenheterna mitt emot på våran baksida. Med tanke på vilket håll han kom ifrån när jag mötte honom.
Det vore ju trevligt ifall vi hade en sån snygg granne.

Lyckades med att erövra en tvättmaskin så nu har jag vart duktig och tvättat. Skulle egentligen behöva tvätta en tvätt till men orkar inte det. Förresten så kan jag inte ha hur mycket tvätt hängandes på tork i  lägenheten heller. Alla torktumlare var nämligen upptagna. Suck

Hade tänkt att jag skulle dammsuga lägenheten idag. Eller rättare sagt, jag har tänkt det de senaste 4 dagarna men har fortfarande inte kommit nånstans på den punkten. Får göra det imorgon istället.  


Middag ikväll blir bakad potatis med skagenröra samt en grönsaks mix bestående av gurka, tomat, paprika och babyspenat. En film vart det också, Wanted. Den är förmodligen svindålig men James McAvoy är med och han är ju så snygg så det är nästan värt att se den bara för det.
Nej, jag är inte alls ytlig.
Har nästan kollar klart på Jane Eyre också. Filmen är väldigt bra, men inte lika bra som boken. I filmen så missar man hennes tankegångar kring allt och det är lite synd. Men annars så är den gräjt.


Nu ska jag fortsätta läsa Mme Bovary. Den boken jag har lånat luktar hur mycket cigarettrök som helst. Det är nästan så att man blir illamående.


Sen kanske man ska ställa sig på span i vardagsrumsfönstret och glo på lägenheterna på andra sidan...


mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0