090706 (?)

Aaah, sitter och lyssnar på Queen.
The Prophets Song.
Den är ju förjävla bra.

Borde hoppa in i duschen.
Ska iväg och jobba om några timmar.
Jobbar till 20.30 ikväll.
Uuääh.
Seg som satan, men men, jag får ju pengar iaf.

Jag och mamma har suttit och gjort startlistor till tävlingen som ridklubben ska ha på lördag.
Det var ju ett jävla projekt det också.
Vi har inte allt för många starter, och så ska då Linda vara med, och hon ska då rida 5 hästar.
Det vart ju typ halva startfältet så då måste vi sitta och försöka placera ut alla med så mycket mellanrum som möjligt mellan hennes starter, för annars får resten stå och vänta i en halv evighet på själva tävlingsdagen.
Det är nog bara hästmänniskor som fattar vad jag menar...

Kanske knopar ihop ett inlägg ikväll med.
Ifall jag orkar starta datorn.

mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0