090718

Jaa, det är ju tveksamt om det blir nått Uppsala i höst.
Jag kom inte in på Lärarprogrammet-Historia, har något för dåliga betyg för det, hamna på reservplats 47 så det känns ju jävligt osannolikt att jag kommer inte.
Tror inte att 50 pers kommer tacka nej.
Har dock ringt och flörtat med dem och fråga om jag fick hoppa över till Svenska-delen ist.
Fick skicka in en efteranmälan, och väntar nu spänt på svar.

Är på jävligt dåligt humör just nu.
Funderar på att gå och lägga mig så kanske jag vaknar och är glad imorrn eller nått.

mors o godnatt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tjo på dig! Tråkigt att du inte kom in på lärarprogrammet!!! Jag som hoppades på att få sällskap av dig. Sökte du till något annat som reserv? Nyp på dig!

2009-07-22 @ 18:47:01
URL: http://sandragullstrom.blogg.se/
Postat av: Peter Andersson

Tjenare! Hur har det blivit?! Har du fått veta något mer om Uppsala?



Kram!

2009-08-02 @ 11:19:40
URL: http://nkyu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0