090601

Hm. Så var det ju det där med updatering när man är hemma...

I lördags var det födelsedagsfest för Robin, Martin och Fredrik.
Med Western/Redneck tema.
Jag var snygg som fan ^^
Det var mkt trevligt, jag kom hem kl 7 på morgonen och lyckades med bedriften att fortfarnade vara full då.
Helt sjukt med tanke på att jag inte drack så överdirvet mycket.

Logiskt sett borde jag då också ha haft den värsta baksmällan i mitt liv igår då, efter att ha vart full i ca 8 timmar, men ikke då.
Ingen huvudvärk alls, bara ett lite lätt illamående på söndags eftermiddan.
Helt ok, med andra ord.

Igår kväll så åka jag, Hulda, Sandra och Nadja ut till Gisesjön och grillade korv, marsmallows, pinnar och löv.
Hur mysigt som helst och vi garva som fan åt precis allt.

Nu sitter jag och väntar på att Verro ska komma hem så ska jag följa med henne ut till stallet och glo på hennes nya kuse.

Kanske skriver en rad ikväll sen.

mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0