090606

Gäsp.
Vad kallt det där.
Fortfarande.
Har bara en tröja på mig och jag håller på att förvandlas till en isbit.
Darn.

Var med Verro och hennes far på Strömsholm idag och kollade på hästar som hoppade högt.
Det var helt ok, tills det börja regna samt hagla.
Då åkte vi hem igen.

Igår var det Tessins musikesteternas musikal.
Rent var det iår, och den är ju förjävla bra.
Dom gjorde den riktigt bra, dom med, men kanske inte lika bra som orginalet.
Kanske inte heller är att förvänta sig av elever mellan 16-19 år.

Nu ska jag och mor min snart åka och handla, jag behöver Ben&Jerry, och sen ska jag vandra till Verro och glo på när Danmark spöar skiten ur Sverige.
Typ.

mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0