Höjden av stupidiness

Jag är den mest korkade person som fan har gått i ett par Converse.

Jag, Verro och Sandra åkte till Uppsala idag för att jag skulle hämta mina blommor, mina kläder, mina böcker och mina filmer, så vi satte oss i bilen och brännde iväg.
När vi var 5 km från Uppsala kom ljushuvudet Dahlgrenskan på att hon har glömt sin lägenhetsnyckeln hemma.
Jag tror jag satt och svor i ca 5 minuter.
Typ.
Jag menar, ska man sitta och köra hela vägen till Uppsala ser man väl fan till att man har med sig nyckeln så man kommer in i lägenheten, eller?
Det kändes inte heller helt bra att ringa till Vasakronan som äger lägenheterna, eftersom det är lite luddigt hurvida jag får bo i lägenheten eller inte, men gjorde det iallfall.
Självklart kunde dom inte lämna ut någon reserv nyckel utan fullmakt från den som står på konraktet.
Så det sluta med att jag gav mig själv ungefär en miljon mentala käftsmällar och sen gick vi ner på stan och glodde istället.

Den här veckan kommer fan inte vara min vecka känns det som.

Igår hittade jag nämligen min ena hamster död i sin bur.
Stackars lille Nino.
Det var så hemskt att hitta honom där i buren.
Usch.

Men nu ska jag kollar på Liftarens Guide till galaxen.

mors.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stackare! du har lite otur du!

2009-06-03 @ 15:31:44
URL: http://sandragullstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0