Da-da-daaaa....

Hm.
Kom precis hem. Kliver innanför dörren. Hallmattan ligger lite konstigt. Blir lite konfunderad.
 Går in i badrummet. Min sminkväska står på golvet istället för på toalettstolen där jag alltid ställer den. Ställde jag ner den innan jag gick imorse?
Går ut i hallen igen. Veronikas sovrums dörr är stängd. Det var den väl endå inte imorse?
Ut i köket. Det ligger en banan på bänken. Det var definitivt inte där imorse.
AAHA! Det har vart nån här!
Har dock ingen aning om vem. Troligtvis Andrea. 
Har inte heller någon som helst aning om ifall personen i fråga dyker upp igen. 
Vilka mysterium jag är med om på eftermiddagarna.

Idag är en stor dag. 
Jag har äntligen köpt ett vitt, smalt skärp. 
Har vart på jakt efter ett sånt sen typ 2:an på gymnasiet. 2 år sen. 
Och nu har jag finally hittat det. 

Var ju då nere på stan en sväng efter skolan. Skulle införskaffa, för att använda Sandras ord, fluppar. Typ mini-post-its att sätta i analysboken så jag snabbt kan hänvisa till rätt sida i min kommande fantastiska analys. 
It will be aaaaamazing. 

Ska kanske läsa lite i den boken också så jag får användning av mina fluppar. 


mors.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0