Do I have a story for you

Jeez. Jag har så jäävla ont i magen, jag tror jag döör. Knapra alvedon hjälper ju inte men ska ta en till snart iallafall. Miracle can happen.
Så jag ligger i soffan och degar (=kollar på film och tröstäter godis) och tycker hysteriskt synd om mig själv.
Har precis kollat klart på Finding Neverland. Är ju inte helt stabil känslomässigt juust udag då kanske så jag störtgrina. Den är ju jätte sorglig. Snyft!
Men nu blir det lite roligare film, St. Trinians. Det var ju förvisso inte så jätte länge sen jag såg den men den är ju så skön att den tåls att se igen.
Har dessutom dragit ihop en fötjusande couscous-sallad. Det kommer säkert smaka förtjusande. Vad overkill det där lät.
Slänger upp en bild på mina fina scones sen, dom vart riktigt bra faktiskt. Även fast det fortfarande luktar lite bränt här...


mors.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0