Franz Ferdinand!

Oooh jäävlar vad det var bra!
Det enda som var på minus-sidan var att jag inte såg ett skit.
Är waay to kort för att vara på konsert utan platåskor.
Men det var ett jävla drag i publiken och på scen. Dom är verkligen musikaliska gudar.
Och dom spela Michael, Ulysses, The Dark of the Matinée, Take Me Out o massa mer av deras hysteriskt bra låter. Men just dom tre första är mina favoritlåtar. Så, I'm a happy camper!
Förbandet var också bra. Det är sällan jag gillar förbanden.
Det här var ett tyskt typ indie-synth band. Dom hade lite lika slingor som typ Withe Stripes och The Raconteurs blandat med tyskt 80-tals techno och typ Franz Ferdinand-indie blandat med typ Kraftwerk.
Lät ju jävligt luddigt men bra var dom. Kissogram hette dom.

Bilder får ni imorrn kväll. Har inte min dator med mig.

Nu tjuter det i mina öron och jag ska gå och lägga mig. Ska läsa lite Camus innan jag somnar hade jag tänkt.


mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0