Herrejävlar

Jag kom hem för ca 45 minuter sen.
Det var meningen att vi skulle vara hemma vid typ lunch-tid.

Det vi skulle göra igår var att köra ner en bil till Skåne och möta upp en hästlastbil och byta. Jag och Madde skulle då åka med lastbilen hem igen.
På vägen ner gick det bra, bilen var as ny och as cool. Lite som ett rymdskepp typ, så jag döpte den ganska snabbt till Enterprise.
Jag och Madde drog på radion, MixMegapol, på högsta och hade allsång ungefär hela vägen ner.
Vi lyckades så klart köra fel, det är ett måste när vi är ute på äventyr. Men det löste sig till slut.
Vi kom väl fram till gården där hästarna var uppstallade vid typ 1-halv 2. Då var det lite stalltjänst ett tag, så vi gick och la oss kvart över 2 och somna direkt.
Kvart i 4 var det bara att gå upp igen, eftersom en av hästarna hade 40 graders feber. In med kusen i bussen och köra till djursjukhuset i Helsingborg.
Lämna kvar hästen där så dom kunde ta prover osv så vi gick och la oss igen kvart i 6 och vakna vid 10.
Nu var det ju bara att vänta på svar från sjukhuset. Det fick vi vid halv 1 så det var bara att åka och hämta hästen och sen köra hem.
Landa på gården vid 8 och då var det bara att börja städa bussen.
Kom då hem vid typ halv 10.

Under de senaste 2 dygnen har jag sovit 9 timmar.
Jag är trött som ett as nu.
Meen, jag har läst ut analys-boken nu.
Hade ju lite tid över sträckan mellan Helsingborg och Västerljung....

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0