Hey pig

Faan. Är inte ett dugg trött. Som vanligt. Jag hatar att inte kunna sova.
Har precis kollat klart på Sense and Sensibility. Like it very much. Jane Austen är ju lite mysig sådär.

Har också läst klart Barabbas. Den var helt okej, tyckte att Barabbas påminde om dvärgen ur "Dvärgen". Det är ju Pär Lagerkvist som skrivit båda två så det kanske inte är så konstigt.

Hm, jag har lite I-landsångest. Har hittat en mycket fin bikini på HM som jag vill köpa men när jag var där idag märkte jag att det inte fanns en sån underdel som jag vill ha. What to do? Det fanns ju andra delar som också är fina. Men kan jag ha det? The BIG question. Jag ska försöka klura ut det över natten och göra ett återbesök imorgon efter jag har vart och simmat.
Detta är ju verkligen I-landsproblem.

Nej, ska försöka sova lite nu. Om det går.


mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0