I am the priest God never paid

Intressant seminarium idag. Böckerna var riktigt bra så då kanske det automatiskt blir ett intressant och bra seminarium. Eller?

Egentligen borde jag städa upp lite här och diska. Det ser ut som ett helvete. Typ. Jag är ju inte så mycket för att städa här när jag är själv, eftersom det då enbart är jag som måste bo i skiten, men nu är det ju så att Andrea kommer upp efter helgen och då kan det ju vara trevligt att komma hit till en ren lägenhet.
Fan, jag måste tvätta. Kom jag på. Har typ inga rena kläder alls. Humhum. Det får jag nog göra på måndag och hoppas att det finns några lediga tvättmaskiner.

Nej, nu tog insperationen slut.

mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0