I charm you and tell you...

... of the boys I hate,
all the girls I hate,
all the word I hate,
all the cloths I hate,
how I'll never be anything I hate.

Ikväll då jääävlar! Franz Ferdinand!

Men nu ska jag snart åka in till Nkp. Verro ska hitta tyg till sin studentklänning som mor min ska sy. Så vi ska åka in på tyg-jakt. Jag ska INTE köpa mer tyg. Jag har väldigt mycket (känns det som) som jag har tänkt att sy nu. Först har vi min klänning som snart är klar, ska bara sy ihop överdelen med kjolen, fålla och låta mamma sy dit dragkedjan. Sen har jag ett mörkturkost tyg som jag vill sy en annan klänning av och tills sist har jag ett rosa-randigt tyg som jag ska sy en
t-shirtklänning av. Så inget mer tyg för min del.

Vart lite orolig för lillhästen igår. jag o Verro var ner och skulle fodra, då verkade det som om han började få kolik eller nått. Han bara snurra runt i boxen o verkade vilja lägga sig ner o han ville inte ha någon mat (VÄLDIGT ovanligt för mina hästar). Men jag o verro gick ut med honom en liten stund o efter det vart han som vanligt igen, dvs matintresserad ^^ Imorse var han också som vanligt. Skönt.

Nu kommer snart Verro o dom.

mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0