I fell inlove with a bad, bad man

Göööh. Jag har fortfarande ont i magen. Vaarför kan det inte gå över, jag knaprar ju alvedon för fullt.

Ska sätta mig med Faulkners Stormen och vreden nu. Ska ha den utläst tills på imorgon.
Den verkar egentligen rätt bra men den är så jävla twisted att det är helt sjukt. Det är liksom vissa problem att förstå vem som är vem, ifall det är en tjej eller kille, vad som händer och vad som har hänt. Det hoppar liksom fram och tillbaka.
Very odd.
Men det känns som om jag borde försöka förstå mig på den här boken för jag ska läsa en annan bok av Faulkner till våra analys vi ska ha som examination i den här delkursen.
Jag hoppas att den boken inte är lika förvirrande, då är jag ju rätt körd.

Nej, fan. Nu behöver jag mer alvedon...


mors.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0