lite bilder tyyyp...

Mina scones! Jag är väldigt stolt över dem, kanske märks...
scones

o sen en grej jag tänkte på förut när jag satt i vardagsrummet... Jag kolla på bordet, och undrar då lite lätt:
Vad fan gör jag egentligen för att få det så satans stökigt? Jag har liksom bara vart här i 2 dar! Jeez liksom.
bordet

Jaa, det var mycket intressant information, jag hoppas ni antecknar barn.

Nu: Fixa te.
Sen: Läsa bok.
Efter det: Meditera (eller egentligen inte direkt meditera men typ djupandas så man slappnar av^^) (jaa, det är flumm)
Till sist: Sova


mors.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktig du är på att baka! Du är ju riktigt huslig ju!

2009-03-17 @ 10:33:23
URL: http://sandragullstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0