Marie Antoinette

Har precis kollat klart på Marie Antoinette. Gillar egentligen inte Kirsten Dunst men hade hört att klänningarna skulle vara helt amazing. Och det var dom. Helt otroliga verkligen. Och jag är lite förvånad över att jag faktiskt tyckte filmen var bra. Ett jätte stort plus var musiken. Inte direkt för att den var så bra i sig men den passade egentligen inte alls in i filmen men endå så passa den hur bra som helst. Genialiskt.

Måste ringa till DN imorgon eftersom det inte går att beställa någon prenummeration på deras jävla-skit-sida. Så ska ringa och klaga lite grann.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag kolla klart på Skins.

mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0