Oh no, you boys never know

Fan vad jag har vart duktig idag.
Har vart och simmat, simmade 1 Km.
Sen sprang jag runt på stan ett tag och det slutatde med att jag köpte bikinin iallafall. Den är ju så snygg. Kanske inte direkt känns som om det ät prio ett att köp badkläder nu, men tänkte att det är lika bra att köpa den för annars har den säkert tagit slut när det är rätt årstid för bikini.

Jag var världens idé-torka när det kommer till mat. Vad fan kan man äta till cous-cous som inte är kyckling eller lax? Kyckling äter jag nämligen inte och lax äter jag mängder av så det börjar kännas en aning tråkigt nu. Jag stod i affären och tomglodde hur länge som helst medans den ekade i mitt huvud. Så tomt var det.
Det slutatde med att det blir lax iaf, Fuck.

Nu är det bara att sätta sig med bok nummero dos, Bödeln. Skriven av herr Lagerkvist, den här med.

mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0