We can be laughing lovers

Vååååååååår!!!!
våår
När termometern ser ut så där, ser Sara ut så här:

happymoi
Det är så härlige med sol. Det är i sånna här läget jag vill ha en balkong. Eller jag vill ju iofs alltid ha en balkong, men idag vill jag ha en extra mycket.

Jag fick en Aha-upplevlese på seminariumet idag. Helt plötsligt förstod jag första delen i Stormen och vreden.
Det var lite coolt.
Boken vart liksom väldigt mycket bättre helt plötsligt. Ska läsa om den någon dag. När jag har tid. Ser fram emot att läsa analys-boken, den är också skriver av Faulkner.
Våran lärare är ett Faulkner-fan. Kan inte riktigt bestämma mig om det är positivt eller negativt ur uppsats/analys-synpunkt. Antingen kan det ju bli jätte bra, eller så blir det total pannkaka av det. Man jag ju alltid hoppas på det första.

Nu ska jag läsa min DN. Hann inte läsa den ordentligt imorse, typ bara intervjun med Salem Al Fakir.
Han är ju så bra.
Me like.


mors.

Kommentarer
Postat av: Anders

Tjusig bild! Du ser ju helt ny ut!

2009-03-18 @ 15:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0