We sure are cute for two ugly people

Fy satan vad jag har ont i huvudet. Kan ha att göra med att jag inte kunde sova. Igen. Somna väl framåt 4, halv 5 snåret. Peter tipsade om nått te som man blir klubbad av. Låter bra så det ska jag införskaffa. Snarast.


Oerhört trevligt seminarium idag. Not. Vi har nämligen blivit indelade i grupper i klassen och fått varsin poet som vi ska bli experter på. Sen är det vi som ska hålla i seminariumet. Vi fick veta det här i onsdags, Idag var det min grupps tur. Stackars min grupp. Jag öppna knappt käften, så känner att jag tillförde mycket till disskutionen. Men jag känner att jag har noll jävla koll. Väldigt frustrerande. Jag har ett hum om vad det hanldar om men vågar inte säga nått.
Fuck this shit.
 

Hm. Jag kanske ska börja ha bitar ur låt-texter som rubriker (se ovan). Det är alltid så svårt att komma på nån rubrik. Då kan man ju dra till med en fin textbit som inte har ett dugg med restrerande text att göra.


Nej, man kanske ska ta och packa ner lite tillhörigheter.


mors.

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Himalaya var det... Aurvedeiskt te... Jag kan ta med mig något prov på onsdag... =)

2009-03-06 @ 22:47:01
URL: http://nkyu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0