Yesterday, all my troubles seems so far away

Jag är så jäävla smart.
Den boken vi ska läsa tills på fredag är ett rent helvete att få tag på. Den finns typ ingenstans. Men! Så fanns den på antikvariatet i Trosa, visserligen inte i butiken men dom hade den på lagret. Så jag åkte in idag och hämta upp den. Egentligen hade dom inte öppet idag men för min skull åkte dom till butiken så jag kunde få min bok. Mycket, mycket snälla människor.
Och här kommer det smarta.
Jag glömde bokfan hemma i köket. Det kom jag på när jag satt på tåget i typ Flemmingsberg. Så mamma får posta boken till mig.
I am so goood.

Sitter här och kollar på Beck. Men har inte direkt någon koll på vad som händer. Satt och läste DN när filmen började. Men ska väl kolla klart iallafall.

mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0