You leave me here on my own

Just nu är jag en mycket mycket dålig student. Jag orkar inte läsa klart det vi ska ha läst tills imorgon. Det finns inget alls som motiverar mig till att läsa klart. Jag har förläst mig på böcker nu.

Sitter här i en tom lägenhet i Uppsala. Jag kommer skjuta mig huvudet av tristress. Jag behöver 5:an här ifall jag ska klara mig. Helt klart.

Oh, jag har bestämt mig hur jag vill göra med mitt hår nu. Dom som har umgåtts med mig mycket vet att jag ägnar typ halva dagarna åt att klaga och hata mitt hår.
Men nu har jag hittat en frisyr jag vill ha.
Först klippa håret den korta frisyr jag klippte först, alltså kort-platt/slätt istället för det korta-spret/fulff jag har nu. Dessutom är håret för långt just nu.
Sen ska vi blondera skiten! Det var länge sen jag var blondin. Typ. 06. Tror jag. Ska klippa och färga det lagom till Mallis. 2 månader. Jag kommer hinna ändra mig 1000 gånger på 2 månader. Men ska försöka hålla mig till planen.

Detta vart ett jävligt spretigt inlägg. Det kanske representerar mitt inre?


mors.

Kommentarer
Postat av: Anders



Men, jag som tyckte ditt hår var så fint sist jag såg det.

2009-03-11 @ 07:59:11
URL: http://nordist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0