You're not Ulysses

Jaa, då sitter man hemma på landet igen.
Och glor när syster+systers pojkvän spelar Halo samt sjunger med till Franz Ferdinand.
Mycket vackert.
Imorgon, då jävlar! Faan vad det ska bli kul. Franz Ferdinand i mitt hjärta.

Jag är tydligen utmanad på TP duell ikväll. Fy fan, vad jag ska vinna.

Juste! DN är dumma i huvudet.
Fick ingen tidning idag heller, men däremot fick jag en faktura på 35 kr och så stod det: Tack för att du har vart prenumerant hos oss. I 5 dagar.
Så nu har pappa ringt och pratat med dem 2 gånger idag. Så får vi väl se ifall det händer nått.
Jeez liksom. Dom kan inte få nya prenumeranter ofta.
 
Nu ska jag försöka få tag på Verro. Det är hon som har utmanat mig i TP.

mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0