090501

Fan, vilken bra dag det vart igår =D
Det vart ju ett jävla springade runt i varenda park i hela Uppsala först för att hitta allt folk, men sen vid typ 4-snåret så var alla på plats.
Sjukt skönt att sitta där i solen med massa trevligt folk och bara... chilla ^^
Har tillochmed blivit solbränd =D
Efter att ha bytt plats, det skulle grillas helt plötsligt, så gick vi några hem till mig ocg satt här och lyssna på musik, spela gitarr och käka pastasallad.
Helt peeerfect.
Oh! Jag lärde mig öppna flaskor med en tändre =D Så duktig jag äääär.

Nu ska jag samla ihop alla flaskor och burkar här.
Ska åka tåg hem,.
Kommer få byta runt mellan tåg och bussar i Sthlm eftersom det inte går nån tågtrafik mella Sthlm C och Sthlm Södra.
Nått banbygge eller nått tror jag.
Fruktansvärt irriterande iaf.

mors.

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Härligt med Valborg! TRist med tågbyten, jag slipper det för jag ska norrut, åker till STHLM idag och vidare till västerort. Imorgon blir det Dalarna! =)

2009-05-01 @ 11:15:01
URL: http://nkyu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0