6 dagar kvaaar

SItter och skriver pack-lista. (6dagar kvar tills vi åker!!!!)
Det känns viktigare än uppsats just nu.
Det har absolut inget att göra med att jag är en lat jävel som tydligen har vissa koncentrationssvårigheter.
Varför ska det vara så svårt att bara sätta sig ner med skiten och skriva?
Visserligen fattar jag inte riktigt hur hon (läraren) hade tänkt sig att jag ska kunna skriva 10-12 sidor enbart om personteckningen för 2 karaktärer...
Jag kommer ju för fan ordbajsa i 9 sidor.
1 sida seriös text.
Och så kommer ju inledingen ta lite plats.
Ska försöka få ut den över 2 sidor minst.
8 sidor text ist.
7 sidor flumm alltså.

Jaja, åter till min pack-lista.
Har massa grejs i Uppsala som jag ska komma ihåg att ta med mig hem på torsdag.
Annars kan det bli lite jobbigt.
Typ kameraladdaren som jag glömde förra året.
Vill kunna ta lite fler kort än vad vi gjorde sist, kameran dog juh.
Ska komma ihåg att växla pengar också.
Har ett fint litet kuvert som jag ska växa till euro.
Vad mer ska jag göra?
Juste, ska köpa bok också. (Som om jag kommer ha tid att läsa den...)

Nu ska jag återgå till min engelst textade bok.
Jag förstår inte ett skit faktistk.

mors.

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Jag tror det kommer gå alldeles utmärkt! Behöver du bolla idéer så skicka dem till oss! Jag tror det är det bästa sättet att komma igång, bolla idéer och sätta sig ner och skriva. Lycka till! Vi ses imorgon!

2009-05-11 @ 15:06:55
URL: http://nkyu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0