Home, sweet home

Nu är jag hemma igen.
Eller egentligen kom jag hem igår eftermiddag men orkade inte starta datorn och skriva nått då.
Det har vart huur bra som helst, de sista dagarna var det ca 35 grader varmt i skuggan.
Vi har typ inte gjort nånting förutom att ligga vid poolen på förmiddagarna och sen gå ned till stranden på eftermiddagarna.
Jätte jobbigt, verkligen.
I Fredags var vi dock inne i Palma, huvudstaden.
Och kollade på skor i mängder.
Mallorca är fan skornas Mekka.
Jag fick med mig två par hem ^^

Nu ska jag dock säga upp mitt sociala umgänge fram tills på tisdag för att bli klar med den där överjävliga uppsatsen.
Jag är liksom inte ens i närheten av klar.
Braaaa, Sara.
Fin planering.
Det betyder också att det kommer bli jävligt fattigt med blogginlägg också.
Så på typ tisdagkväll dyker jag upp här igen.

Bilder från Mallis kommer nog då också.

mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0