Hupphupp

Lunch i skolan idag med SAndra, Peter och Johan.
Sen bar det av till Carolina för bokjakt.
Hittade inte den jag egentligen skulle ha, men hitta istället två andra böcker som kan vara intressanta. Ska gå ett varv och glo imorgon med.

Vi ska tydligen ha fått tillbaka våra B2-tentor nu men det står inget på studentportalen och hemma är det ingen som vill svara när jag ringer så vet inte hur det har gått.
Fruktansvärt irriterande.
Vill ju veta ifall jag kan andas ut eller ifall jag ska börja gråta.

Nej, nu ska jag ta med mig alla mina 300 böcker och lägga mig på gräsmattan utanför.
Jag är faktiskt rätt taggad nu.
Undrar ifall det någonsin har hänt förut?
Tror inte det... :P

mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0