Beslutsångest

Lyssnade på Antony and the Johansons halva natten. Gosh, vad bra det är.

Borde egentligen läsa klart allt som ska läsas tills imorrn meeen jag orkar inte. Jag vill hellre lägga mig i badkaret en stund, eller kolla klart på Narnia som jag började kolla på i tisdags. Hm. Bada, plugga eller film? Det är den stora frågan.
Jag skulle ju eventuellt kunna gå och bada nu en stund, sen läsa artiklarna och sen ikväll kolla klart på filmen. Det bästa hade ju dock vart att ta med det som ska läsas till badkaret. Tyvärr ligger det på datorn och jag har noll möjligheter att kunna skriva ut, så det blir genast en väldigt dålig idé.

Uäh. Ska tvätta i eftermiddag. Det är tråååkigt. Undrar ifall jag får bort alla prickar på mitt vita linne som suttit där sedan urminnestider (läs. sen vi var i grekland)? Det återstår att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0