Choklad och mjölk.

Sitter och dricker mjölk samt äter choklad. Har precis bakat chokladmuffins och det vart lite choklad över. Eller, ja, håller väl fortfarande på att baka, de står i ungen. Säger man att man har bakat klart då? De är ju inte klara än, men man bakar väl inte fortfarande? Mycket funderingar kring det, märkte jag.

Seminarium idag. Vi skulle diskutera en text i arbetslagen som ingen hade fattat. Det är skitskum, man fattar typ inget alls. Det känns tryggt och bra inför tentan. Våran lärare hintade lite om att det är en text vi bör kunna för den var rätt så central. Då känns det ju genast mycket bättre.

Nu har jag en bok att läsa ut till kl 09.15 imorgon. Plus lite annat skit som jag egentligen redan har läst men det vore kanske bra att skumma det för att påminna mig lite vad det handla om. Kanske.
Tur att vi inte har några kanaler på TVn. Annars hade jag ju vart körd.

Kommentarer
Postat av: pelle

Känns alltid som om det är det man fattar minst, som är det viktigaste att kunna. Jag lider med dig.

2009-11-23 @ 18:45:55
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0