deppinlägg på högsta nivå...

Okej, det går spikrakt ner till Hades just nu. Kommer förmodligen stanna där ett tag. Kanske får följa med Persefone tillbaka till våren...

Det är för mycket att plugga. Det är 43 sidor med begrepp (kanske inte riktigt 43 men jävligt många) men bara 10 kanske kommer upp på tentan. Och då menar jag 10 begrepp, inte 10 sidor, 10 begrepp av 43 sidor. Alltså jättelite i jämförelse. Och sen är det förstås all text.

Om inte det vore nog kom jag precis på att jag missade mitt möte på Fyris inför VFU-veckan. Herre jävla gud och fan i helvetet.

Just nu vill jag helst lägga mig på golvet och grina.

Jävlar.

(imorgon ska jag försöka vara lite mer positiv, men det är det som är det fina med en blogg, jag får vara precis så deprimerad jag vill... moaha.)


Kommentarer
Postat av: pelle

Jag lider med dig. Fick plugga en jävla massa begrepp på Statsvetenskapen jag gick. Det sög mig jävlar. Usch.

2009-11-24 @ 22:57:59
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0