Drömmarnas land (var inte det en serie?)

Herregud, vad jag är trött. Kände mig halvdöd när jag vaknade. Drömde massa spännande så jag ville helst inte vakna. Tragiskt nog kommer jag inte ihåg vad drömmen var. Så är det ju alltid. Jag kommer ihåg att jag har drömt, men aldrig vad det var. Det tycker jag är lite tråkigt.

Har besluts ångest. Vet inte ifall jag ska vara i Uppsala över helgen, eller ifall jag ska åka hem till landet. Jag borde stanna kvar här i Uppsala och plugga, men jag vill väldigt gärna hem till hästarna. Jag ska ta mig en riktigt funderare under dagen.

Nu måste jag cykla iväg till skolan. Har seminarium om hållbar utvckling i kursplanerna.

See ju!

Kommentarer
Postat av: pelle

Jag tror det var en serie. Som handlade om en familj på 60-talet. Bra sådan!

2009-11-20 @ 12:42:00
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0