En historia

En liten historia till er.
För några veckor sen, ca 3-4, så fick jag ett ryck. Det var en låt som jag bara var tvungen att lyssna på. Bara ett problem. Jag kom inte ihåg vad artisten hette, vad låten hette. Det enda jag ko ihåg av det var en scen ur musikvideon och halva melodin i refrängen. Alltså inte så jättemycket att komma med. Eller, jag kände mig rätt så säker på att hon var från England.
Hursomhelst. Igår, jag och Andrea satt i köket, och jag börja prata om den här låten och hur irriterande det var att jag inte kom på vilken låt det var. Men! Jag fick en ljus idé. I filmen St Trinian, som för övrigt är jäkla bra, så är det en låt som lät ungerfär som henne, tyckte jag. Så jag sökte på soundtracket till filmen, klicka runt lite, hittade ett namn som jag kände igen. Klickar in det på spotify, och voila! första låten! JA! Finally.
Lady Sovereign med Love me or hate me. Fan vad den är bra.
Så nu har jag party.
Lövlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0