en tumme upp

Då har jag läst klart allt som ska läsas tills imorgon. Nästan iallafall. Skummade den ena artikeln vääldigt mycket. Varför går det så frukansvärt långsamt att läsa artiklar på datorn än vad det gör i pappersform? En av texterna jag läste idag, till exempel. Jag satt och läste och läste, helt övertygad om att nu har jag väl endå snart läst hälften. Kollar på sidantalet. Sida 13. Av 44. Det var inte hälften.

Jag måste köpa mer te. Det känns som om jag har druckigt hur mycket te som helst de senaste dagarna. Och jag vill kunna variera mig litegrann iallafall. Den senaste koppen innehöll citron & ingefära. Gött. Men det är inte riktigt lika gott med pås-te som med lös-te.

Imorgon ska jag och Andrea ner till stan och vaccinera oss mot svinet. Veronika är redan vaccinerad, och hon överlevde ju så då borde vi också göra det. Jag tycker det är lite lätt obehagligt att vaccinera mig, vet inte varför dock. Det bara är så. Jag känner mig lite lätt schizad, har haft väldigt svårt att bestämma mig ifall jag ska vaccinera mig eller inte. Men nu så! Det enda som är väldigt negativt är att vi bör vara där vid typ halv 8 imorgon. halv 8!! Det är hur tidigt som helst! Stället öppnar 8, men vi kände att vi ville vara där lite tidigare så vi kanske faktiskt kan få sprutan innan kl 14. Jag börjar dessutom min lektion 9.15. Såatte...

Fan. Jag måste diska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0