God (???) morgon!

Jag vart väckt på ett brutalt sätt.
Först av en mixer. Andrea gjorde frukost.
Sen av att Veronika skriker: Saaaaaraaa! Du ska gå upp nu, bussen går om 40 minuter!
Allt detta, kvart över 9 på morgonen.
Jag hatar att gå upp på morgonen. Riktigt mycket. Men vi ska tydligen ut och shoppa. Inte något roligt ska vi shoppa heller, utan typ dammsugarpåsar. Och bussen skulle inte alls gå om 40 minuter, för det har redan vart. Det var bara ett knep för att jag skulle kliva upp. Fy faan, för dem.

Resten av dagen ska ägnas åt plugg. Jippiie! Som jag längtar.
Och Glee förresten. Det hade jag glömt bort. Något att se fram emot iallafall.

Nu ska jag bortsa tänderna.

See ju lajter!

Kommentarer
Postat av: pelle

frukost med en mixer? åh fan. var det smoothie på g?

2009-11-19 @ 11:29:53
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0