Gosh.

Fan vad seg jag är.

Käkade lunch nyss. Gjorde det enkelt för mig, fixade en tallrik havergrynsgröt. Dock är jag ju lite trött i huvudet. Stod och skulle hälla på kanel, när jag tycker att det luktar lite konstigt. Och kanelen ser väldigt ljus ut. Kollar på burken (heter det burk när det är kryddor?) och upptäcker att det inte står kanel på den. Det står curry. Jahapp, då var det bara att göra om. Ibland är man fan inte smart.

Har precis hittat en rolig artikel som jag ska läsa tills imorgon. Om nomer, normbildning och uppförandenormer heter den. Har den, plus en artikel till plus en bok jag ska läsa till morgondagens seminarium. Kul att jag har läst ca 5 sidor i boken, allt som allt. Så jag kanske borde sitta och läsa istället för att blogga, typ?
Jag ska ta med mig en lite skål russin och sätta mig i soffan och lääääääsa.
Det känns egentligen helt meningslöst att plugga just nu, för det finns fan inte en chans i helvetet att jag kommer klara tentan. Visserligen är det ju inte enbart för att klara en tenta som jag lär mig allt, men endå. Just nu är det inte så jäkla kul med skolan.
Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0