Ikea

Vi hamnade på Ikea och jag satte nytt personligt rekord. Jag gick på Ikea en hel timme innan jag börja tröttna. Har nog aldrig hänt förut. Vanligtvis tar det 10 minuter, ibland 5.
Hursomhelst så hittade jag fina vinglas. Jävligt nödvändigt, jag vet. Så nu måste jag dricka vin ikväll för att inviga dem. Tror jag har liiite, liite kvar i någon flaska.
Efter ha vandrat runt 13 varv på Ikea vandra vi vidare till Coop. Dammsugarpåsarna. Dock vet vi inte om vi har köpt rätt sort, det återstår att se.

Nu ska jag knapra vidare på mina kolaremmar (gudomligt gott!!) och sätta mig och läsa Interkulturella perspektiv, Pedagogik i mångkulturella lärandemiljöer.
Spännande.

En trött Sara på Ikea. Fast jag ser mest galen ut...


Kommentarer
Postat av: pelle

Ikea-trött = tre sekunder. Max. Om man inte verkligen letar efter något till sig själv, då kan det nog ta en minut.



;)



Barn? I Afrika? Finns de sådana där?

2009-11-19 @ 22:49:40
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0