Jaha, ska man ha en rubrik också...



Ahh, köpte nytt te. Japanese lime. Tokgott, måste jag säga. Hittade ett till som lät intressant, Citrus Chili, men jag vågade inte riktigt. Hon i kassan sa att det smakade väldigt mycket chili. Jag kom på att jag har ingen aning om hur chili smakar. Jag har aldrig vågat smaka på det. Det lär ju vara starkt, och det fixar ju inte riktigt jag så att säga...

Det ringde på dörren här nyss, utanför står två människor varken jag eller Veronika har sett förut. Alltså vågade vi inte öppna dörren. Det känns helt sjukt. Att man inte ska våga öppna dörren. Herregud...

Nu måste jag plugga. Har seminarium på fredag, måndag, tisdag och så på det en tenta på fredag nästa vecka. Denna skräckinjagande tenta. Har jag sagt det att det var 71 % som var underkända av de första grupperna som gjorde den? Jag har oddsen emot mig, känns det som.
Så jag hade tänkt att läsa klart allt som ska läsas tills på fredag idag, litteraturen till måndag ska vara klar senast på fredag, så har jag helgen på mig att läsa tills på tisdag. Och sen detta härliga tentaplugg! Jag längtar....

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Riktigt snygg bild! Och Chilli citron... läskigt! Jag får migrän av chilli i den formen... Eller i choklad... eller om den inte tillreds på ett bra sätt när man lagar mat...



Våga öppna dörren! Det är inte USA vi lever i, å andra sidan var det säkerligen bara Jehovas...^^

2009-11-18 @ 15:46:53
URL: http://nkyu.wordpress.com
Postat av: Sandra

Hej snygga brud!! Du kommer rocka fett på tentan, det är jag säker på! Och det där teet chili citrus. Jag köpte den sist jag köpte te. Den var lite skum men god. lite småstark förutom den sista slurken som var väldigt stark. Men den är nog bra mot förkylning skulle jag tro! Kram på dig

2009-11-18 @ 15:57:21
URL: http://sandragullstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0