Jävla teknik

Jag hatar teknik just nu. Försökte logga in på msn men det gick inte, för jag var tvungen att ladda ner den nya versionen. Och det tog en halv jävla evighet. Sen kunde jag helt plötsligt inte logga in. Så jag trodde att jag skulle vara tvungen att fixa en helt ny msn. Det behövde jag som tur var inte. Upptäckte nämligen att jag hade skrivit fel lösenord... Ibland är man smart.

Ska snart gå och lägga mig. Ska läsa lite Harry Potter. Bok nummer 4 nu. Egentligen borde jag plugga lite mer men det orkar jag inte. Gör det imorrn. Får gå upp tidigt.

Jag och Andrea ska försöka vaccinera oss imorrn igen. Hoppas fan vi får den där sprutan nu.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0