Men jävlar!

Aaarghh! Jag försöker installera nått jävla skitprogram så att jag ska kuna kolla på True Blood men det går inte! Jag blir galen. Jag vill se den serien, och jag vill se den nu! Det var ju jävla smidigt att jag missade att se den nu när SVT visade den, jag hänger inte riktigt med. Sen är jag ju för korkad för att kunna ladda, eller förlåt, "låna" hem serien också. What to do?

Jag var jätteduktig idag. Höll redovisning, helt själv, inför två klasser idag. Pratade om den artikel jag satt och skrev om tidigare idag. Det gick bra, men satan i helvete vad nervös jag var. Var dock värst efteråt, när jag hade pratat klart, o det var väl egentligen tur det.

Jag borde egentligen gått och handlat idag men det regna så mycket ute så jag vägra gå ut genom dörren igen. Problemet med det är ju då att jag inte har någon mat hemma. Så min middag ikväll består av snabbmakaroner med lite snabbmakaroner till, för det är det enda jag har hemma. Eller, jag har också 4 salladshuvuden av någon anledning. Jag tror dessutom att alla 4 är oätbara på grund av ålder. Varför slänger jag dem inte? Kan man ju fråga sig.

Nej, om jag ska gå och koka lite makaroner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0