Micheal, you're dancing like a beautiful dance-whore

Gaaah! Jag orkar inte plugga! Miljöetik är säkert intressant, men inte just nu. Kommer på en miljon saker jag hellre skulle göra just nu. Eller, ja, kanske inte en miljon, men en väldigt massa saker.

Stod förut och glodde på mig själv i spegeln. Jag borde göra nått åt mitt hår. Igen. Börjar bli skrämmande lik Andy Warhol... Men jag vet inte vad jag vill göra med mitt hår. Vill jag ha kort eller långt? Vitblond eller svart? Förresten, jag vill nog inte ha långt. Med tanke på att jag nu känner för att raka av allt hår, det brukar vanligtvis tyda på att jag tycker det är för långt... Och jag vill nog vara vitblond. Iallafall ett tag till. Men något måste göras, i vilket fall som helst. Klippa lite grann kanske bara. Det kan jag nog få mor min att göra.

Är det någon som känner för att köpa parfym till mig förresten? Har hittat en jag vill ha, men som jag inte vill betala för eftersom den är, enligt mig, för dyr.
Just nu är det bra synd om mig. Jag måste utbilda mig (fy fan!), klippa mig (hur ska jag orka med det här?) och jag luktar illa (kan det bli värre?). Barnen i Afrika har inget att komma med. 

Jaja, jag ska väl sjunga med lite till Fraaaanz Ferdinand samt läsa om antropocentrism, biocentrism och ekocentrism. 
Plus att jag ska tvätta, när Veronika kommer hem.   

Kommentarer
Postat av: pelle

Det är när man ska plugga som man börjar skura ugnen, frosta av frysen och sånt. Sätt igång med det, vettja ;)

2009-11-18 @ 21:11:53
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0