morgon

Fan. Jag kan verkligen inte komma upp ur sängen. Idag hade jag tänkt att jag skulle gå upp kl 10, så ställde därför klockan på 10. Helt plötsligt när jag kollar på klockan är hon kvart i 11. Hur fan gick det till? Kul att man stänger av alarmet i sömnen...

Hade världens problem att somna igår. Igen. Det är skapligt irriterande att inte ens kunna blunda kl 3 på natten. Mina problem att komma upp ur sängen på morgonen kanske kan kopplas till att jag inte för nått i världen kan somna på kvällarna/nätterna.. Eller?
Jag tror den största anledningen till att jag inte kan somna är att jag tänker för mycket. Kan liksom inte riktigt slappna av. Hjärnan går på högvarv och kan inte riktigt landa.
Jag får helt enkelt prova att meditera innan jag går och lägger mig.

Hade tänkt att ta en vända på stan idag.
Jag måste köpa en bok, te och en pincett. Och egentligen vill jag köpa en hysteriskt fin tröja på H&M men vet itne ifall min ekonomi tillåter det. Jag får helt enkelt fundera på saken. För det finns ju också en väldigt fin klänning på Åhlens som jag skulle vilja köpa. Den är väldigt fin och väldigt billig. För att vara fin alltså. Eller, i andra sammanhang också förresten.

Kom på det igår, det är väldigt lite bilder här på bloggen. Det är något vi genast ka åtgärda. Eller kanske inte direkt nu på momangen, men under dagen iallafall. Nått ska jag säkert hitta att ta kort på. Annars får väl en vanlig, hederlig egobild duga.

Kommentarer
Postat av: pelle

Snart lön/studiebidrag, spara tröjan tills dess ;) hehe.

2009-11-18 @ 12:02:09
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0