noll idéer till rubrik

Varför är det så svårt att komma på rubriker?

Idag var det sista seminariumet för den här delkursen. Faan så skönt, skulle man nog kunna säga. Nästa delkurs, som börjar på måndag sägs vara den enklaste av de fyra.

Jag ska snart cykla iväg till affären och köpa ett grönt kuvert. Det ska skickas till en mycket snäll vän i Halmstad, som sen kommer skicka tillbaka det, men då kommer det innehålla True blood, säsong 1 och 2. Sånt gillar vi.

Jag borde äta lunch. Det stora problemet är bara att jag inte har någiot att äta till lunch. Det får väl bli att äta en muffin. Dom var hysteriskt goda, måste jag säga. Oh, nu vart jag jättesugen på kaffe också. Man kanske ska ta och koka sig en kopp kaffe, och äta en muffin till. Det vore ju inte helt fel.

Förstås ska ju också dagen ägnas åt att plugga. Fy fan.
Typ 400 begrepp som jag bör förstå. Men det fan ska vi klara.
Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0