Seg, någon?

Jag är trött! Mycket ovanligt.
Har inte orkat skriva nått alls i helgen. Har knappt orkat starta en dator ens.

Dagen mission var att skriva ut papper. På den här delkursen är det rätt mycket som ska läsas på internet och då är det enklare att ha det i pappersform. Så jag skulle så, som sagt skriva ut. Hade vi något papper hemma? Nej, såklart inte! Varför ska saker och ting vara lätt? Så det var bara att bege sig iväg till Trosa på quest efter papper. Hittade det tillslut på Järnhandlen. Så nu sitter jag och väntar på att det ska bli klart. Det är ju för fan en hel roman! Det känns som om jag skriver ut en hel regnskog eller nått...

Har gjort så lite som möjligt den här helgen. I fredags var jag och hälsade på Sandra. Vi kolla på film, spelade TP samt käkade nudlar. Igår och idag har jag enbart suttit och läst Harry Potter. 

Sådärja. Då var första utskriften klar. 
Hjälp...

Ska tillbaka till Uppsala sen ikväll. 

Jag vill sova... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0