Seriös student?

Jävla röv!
Här sitter jag och skriver inlägg, och så loggar datorn ut sig från internet! Merde.
Jaja, det är bara skriva om. 
Bajs.

Ja, hur som helst så har jag hunnit med både seminarium och föreläsning idag. Föreläsningen var intressant, den handlade om nationella mineoriteter.

Det känns lite konstigt, ska stanna kvar i Uppsala under helgen. Det har inte hänt på, ja jag vet inte hur länge. Grejen är att jag måste plugga. Och jag vet att jag inte kommer göra det om jag åker hem till landet. Jag kommer då hitta cirka en miljon andra skaer som är så otroligt mycket mer spännande. Typ åka till Sandra. Eller gå ner till stallet och stå och pussa på hästarna i 3 timmar. Eller läsa klart resterande Harry Potter böcker, som jag, som tur är (annars hade jag aldrig fått något gjort), inte har i Uppsala. Jag och Andrea har sagt att vi ska plugga som galningar denna helg. Och om jag och Andrea säger att vi ska plugga på riktigt, då jävlar är det seriöst.

Jag har ett berg av disk som väntar på mig i köket som är så stort att Kebenekaise skulle få mindervärdskomplex. Och det vill vi ju inte. Så det är nog bäst att jag går och diskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0