Sliiten...

Är ju en aning trött just nu.
Från att inte ha vart speciellt taggad för att åka på helloweenfest till att det blev asbra kväll. Hade ju dåra tänkt att vara nykter och köra hem igen sen. Det tog 5 minuter. Johanna börja vifta med sin kir-flaska så det gick ju som det gick. Måste dock säga att jag är jävligt skillad som lyckas få en lagom salongsfylla utan att ha med mig en droppe alkohol till festerna. Jag är helt enkelt bäst på att snylta sprit av andra.
Först var det fest hos Sandra. Sen vid 2-snåret gick vi vidare till Hampus. Och sen knalla vi hem igen vid 4. Var hemma vid 5 och då ställde vi oss och laga mat. Mycket gott.

Jag drömde om cola.

Jag borde nu egentligen packa ihop alla mina saker som är utspridda över hela huset. Ska åka tillbaka till Uppsala idag. Borde också passa på och tvätta mina byxor då det är en gigantisk syltfläck på dom...

Varför funkar inte min Spotify?

Det går jävligt långsamt att skriva just nu. Tangenterna sitter väldigt konstigt.

Eller så är det jag som är bakis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0